top of page

RSG Performance Group

Public·139 members

(ŽIVÝ PŘENOS TV**) Nizozemsko Řecko koukněte se 7 září 2023






Termín: 08. 2019Hledám spolucestující: Bulharsko, Chorvatsko a jmenuji se Pavel GregorJe mi 47. Hledám parťačku k moři do Chorvatska autem nebo letecky do Bulharska. Na délce pobytu se domluvíme ( do Chorvatska se může jet klidně i na m... termín dovolené: 25. 2017-10. 2018Hledám spolucestující: Itálie, Španělsko a jmenuji se Pavla Hledám parťačku na LM Sardinie, Španělské země. Alespon týden. Poznávání, koupání, i nožní život. Pohodová dovča. Nekuřačka.


2023Hledám spolucestující: Řecko a jmenuji se Hana čandasováráda bych odejela na dovolenou, včervnu nejlepe z Ostravy. Tímto hledám fajn spolucestující. Je mi 65 let a pracuji jako OSVč Termín: 23. 2023Hledám spolucestující: Itálie a jmenuji se Spolucestující Hledám spolucestující ženu +-60 na poznávací zájezd busem do Itálie-Apulie od cest. kanceláře Redok Termín: 20. 07-10. 2023Hledám spolucestující: Egypt, Řecko, Turecko a jmenuji se Lenka Ahoj, hledám pohodovou spolucestující, která by se mnou vyrazila na dovolenou k moři, mám představu opravdu válecí.